Transport si retururi

trendmag.ro (trendmag.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • Taxa Transport, Livrare in 1-2 zile, 15,00 RON


Returul produselor:

Clientul TrendMag poate refuza să primească pachetul care conține produsele achiziționate sau, după caz, să returneze produsele în următoarele situații:

  1. Pachetul prezintă daune grave;
  2. Produsele au fost livrate / facturate incorect;
  3. Produsele prezintă defecte de fabricație;
  4. Produsele nu corespund descrierii.

Prin finalizarea comenzii, Clientul este de acord că toate datele furnizate comerciantului sunt corecte, complete și adevărate la momentul plasării comenzii.

Clientul, persoană fizică, are dreptul de a returna produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice.

Clientul trebuie să notifice TrendMag de intenția sa de a returna produsele achiziționate prin orice comunicare scrisă (transmisa pe e-mail, telefonic sau prin completarea formularului de contact) în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

Clientul care a notificat TrendMag are responsabilitatea de a se asigura că produsele pe care le trimite sunt returnate în termen de 14 zile calendaristice, altfel TrendMag consideră că reclamația este neîntemeiată și poate refuza returnarea.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului.

Precizăm faptul că produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original, cu eticheta originală.

Nu se accepta returul pentru produsele de ingrijire personala, produsele cosmetice, costumele de baie si lenjeria intima.

Va rugam sa nu trimiteti produsul inapoi la producator.

Retururile NU pot fi efectuate prin intermediul Postei Romane. Nu ne asumam pierderea coletelor daca apelati la acest serviciu.

Daca trimiteti un produs cu o valoare mai mare de 300 lei, este recomandat sa folositi un sistem de transport ce permite utilizarea unui cod de urmarire sau sa achizitionati o asigurare de transport. Noi nu va putem garanta ca vom intra in posesia returului.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, să nu fie folosit, să nu prezinte urme de purtare, lovire sau murdărie, să conțină toate accesoriile aferente produsului, să fie în ambalajul original, însoțit de factura și chitanța de la curier.

 În cazul returnării produsului, clientul poate alege returnarea banilor sau comandarea altui produs, cu achitarea sau restituirea diferenței în cazul în care prețul produselor diferă.

Returul se poate face doar prin CURIER RAPID.  În cazul în care nu sunt respectate condițiile de retur, nu vom accepta înlocuirea/schimbarea produsului cu un alt produs și nici restituirea banilor.

 

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data aprobarii returului, prin transfer bancar în contul IBAN specificat în formularul de retur.

 

   Schimbarea produsului cu un alt produs.

                Dacă doriți schimbarea mărimii/culorii produsului comandat, sau înlocuirea produsului cu un alt produs, trimiteți produsul/produsele pe care doriți să le schimbați prin curier, la adresa de returnare de mai jos, împreună cu factura si chitanta de la curier, după ce în prealabil ați notificat acest lucru pe mail sau in formularul de contact. Returnarea produsului solicitat la schimb se face prin curier la adresa specificată mai jos.

                Costurile de transport aferente trimiterii returului (schimbului) de către dvs la noi, cât și trimiterii produsului trimis de noi ca schimb către dvs. este suportat de către dvs.

 

Doresc Restituirea Banilor.

 Daca doriti restituirea banilor, parcurgeti obligatoriu pasii urmatori:

Pasul 1: Trimiteti o cerere de retur in formularul de contact sau un e-mail la adresa: office@trendmag.ro care sa contina datele comenzii (numar comanda, nume, adresa livrare, date facturare).

 

Pasul 2: Impachetati coletul intr-un ambalaj rezistent si sigilat sau in cutia originala primita, impreuna cu factura si chitanta de la curier. PRODUSELE DETERIORATE VOR FI REFUZATE.

In colet includeti factura, chitanta de la curier precum si IBAN-ul in care se va face plata contravalorii comenzii si numele in clar. Daca nu aveti cont IBAN, puteti folosi contul altei persoane dar va trebui sa includeti in colet si o cerere semnata prin care va dati acordul ca banii pot fi restituiti in contul respectiv.

 

Pasul 3: Expediati coletul prin curier rapid la urmatoarea adresa: Str. Boian nr. 81, Parter, Camera 1, Ap. 22, Sector 4, Bucuresti, tel. 0721.513.028.

NU TRIMITETI COLETUL CU RAMBURS sau cu plata transportului la noi. Rambursarea banilor se face numai prin virament bancar catre contul furnizat de dumneavoastra. Nu se pot restitui banii cash.

NU luam in considerare coletele trimise prin Posta Romana.



Daca cererea a fost aprobata, procesul de rambursare a banilor va fi initiat si suma va fi virata catre contul indicat in maximum 14 zile.

Daca nu ati primit banii, verificati din nou cu banca, deoarece este posibil sa dureze o perioada pana ce banii ajung in cont.

În cazul în care nu respectați condițiile de retur precizate în Termeni și Condiții, nu vom accepta returul dumneavoastră.